Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americké akcie uzavřely v zelených číslech
02.05. 22:06 Fio - Frankfurtská burza zakončila obchodní seanci mírným poklesem
02.05. 17:58 Fio - USA: Průmyslové objednávky v březnu vzrostly o 1,6 % při totožném očekávání
02.05. 16:09 Fio - Americký trh otevřel v zelených číslech, po výsledcích posiluje Qualcomm
02.05. 16:03 Fio - USA: Obchodní bilance v březnu se schodkem 69,4 mld. USD, očekával se schodek 69,8 mld. USD
02.05. 15:05 Fio